۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۱۷۱۰۷
دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی خبر داد؛

برپایی میز محبت علوی | پرده‌خوانی واقعه غدیر از سوی روحانیان

برپایی میز محبت علوی | پرده‌خوانی واقعه غدیر از سوی روحانیان
دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی گفت: ۱۲ نفر از روحانیان اعزامی از قم نیز برای تبلیغ در استان حضور یافته و پرده‌خوانی واقعه غدیر را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ابوالقاسم آرزومندان، دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: تمام فعالیت‌های غدیر به صورت مردمی انجام می‌شود که بیش از 800 نفر در این کار مشارکت دارند.

وی گفت: به مناسبت ایام عید قربان تا غدیر نیز حدود یک هزار مترمربع بنر از احادیث پیامبراکرم(ص) چاپ و در سطح شهرها نصب شده است.

دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی افزود: 12 نفر از روحانیان اعزامی از قم نیز برای تبلیغ در استان حضور یافته و پرده‌خوانی واقعه غدیر را انجام می‌دهند.

آرزومندان با اشاره به اینکه نمایشگاه غدیر در بوستان توحید بیرجند برپا می‌‌شود، تصریح کرد: گروه ضرب زورخانه‌ای نیز به مناسبت عید غدیر هر شب در محل میدان ابوذر بیرجند اجرای برنامه دارند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن دخترانه، برگزاری جشن ویژه خواهران در مکتب نرجس، جشن با کاروان غدیر به میزبانی مادران شهدای سید و جشن بزرگ غدیریون در بلوار شعبانیه بیرجند از جمله برنامه‌های ایام غدیر در استان است.

دبیر ستاد مردمی غدیر در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین کاروان شادی ساعت 8:30 روز عید غدیر از سه راهی اسدی به سمت دفتر امام جمعه بیرجند حرکت خواهد کرد و در پایان نیز همشهریان اطعام خواهند شد.

آرزومندان اظهار کرد: میز محبت علوی نیز در مساجد حاشیه شهر بیرجند برگزار می‌شود و در آن روحانیان به تبیین واقعه غدیر می‌پردازند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات